Träningträningträning

hej♥

Helgen har vart great, har lite träningsvärk nu bara, hehe. I fredags hade vi en handbollsträning i 1,5 timme, efter den duschade vi, sedan åkte vi till en tränares dagis, där vi skulle sova över. Vårt lag åt tacos där, sedan pumpade vi upp madrasserna m.m. Sedan gjorde vi inget sp, spelade kort och skojsade lite. Efter några timmar så skulle vi sova, typ somnade direkt. Nästa dag skulle vi springa 2,5 km på tid, efter det tränade vi handboll, sedan åt vi lunch. Sedan var det något firande för typ mimer hade fyllt 90 år, och det har inträffat ett mirakel! Han som var sååå snygg på marknaden förra veckan var där!

Vi gick tillbaka till träningshallen efter ett tag, hade ett litet möte, sedan började vi det långa träningpasset som pågick i 3 timmar! Jag hade en jättebra träning då, efter den så var kickoffen slut. Jag var väldigt slut, tog det lugnt hela kvällen. Jag vaknade ca 10 dagen efter men typ somnade om till 12, sedan gick jag upp och åt frukost tog det lugnt, jag tittade på eclipse för någon av ellinores kompisar hade brännt den, fast det var inte så bra kvalité och typ halva filmen var borta, haha. Sedan var det fotbollsmatch och det vill jag inte yttra mig om, höhö. Nu är jag bara liiiite slut efter ca 8 timmars träning i helgen, nu tittar jag på film, ska gå och löägga mig om ett tag, ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0