Rubrik

Hej♥

Igår var som sagt Irstalunken, Becca kom hit ca 7 igår och så gjorde vi ordning oss, vi fick lite bråttom, hehe. Med den vita färgen i ansiktet. Vi fick springa till bussen, och när vi var ca 10 meter från "busshållplatsen" så åker den förbi och vi hinner inte med den! Då fick vi fråga om Lasse kunde skjutsa oss, kom till skolan när "avprickningen" hade börjat. Alla var så fina i sina utklädnader, haha. Men Becca och jag var snyggast! Sedan var det uppvärmning, och sedan gick startskottet, lite jobbigt att gå över 8 km men kul var det med alla kompisar. Sedan prisutdelning. Åkte hem och typ dog av trötthet, efter några timmar skulle jag iväg till träning. Altså jag var så trött att jag typ kunde somna. Fast det gick väl bra. Sen åkte vi hem, cyklade hem från Julia. Sedan hade mamma köpt Spicy Hot till mig, gott! jag har inte ätit det på väldigt länge. Sedan åkte jag iväg till Mathilda för att titta på Idol, roligt var det! Det var det enda jag hade ork till efter en tuff vecka. Kollade lite på datorn m.m.Sedan åkte jag hem igen, tittade på The Last Song och gud vad den var bra! Sedan gick jag och lade mig, trött som tusan! Idag har det inte hänt så mycket, träning idag också. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0