Schoolday as everyday

hej ♥

Förlåt för att jag bloggar så sent på kvällarna men tidsoptimist som jag är så skjuter jag upp allt till sista sekunden. Vanlig skoldag idag, typ, cyklade hem med Mathilda, as usual. Jag bakade kladdkaka, sedan åt jag mat och kladdkaka till efterrätt, hehe, smaskens! Fast problemet är att nu känner jag mig way to tjock, har inte rört på mig alls idag.. Tittat på idol och 2 1/2 män, ja, det är det som hänt idag, mycket, haha! Nu ska jag gå och lägga mig, jag tänkte att jag skulle somna tidigt men nej, tidsoptimisten blir ju inte bättre. Imorgon ska jag först på staden med Rebecca och Mathilda, det är ju irstalunken på fredag och vi måste inhandla saker vi ska ha på oss, vi ska klä ut oss till mimare, hehe, det blir kul ! Sedan ska vårat handbollslag vara matchvärder till damlaget, det är tråkigt och det är bara tidsstjälande! Jusste imorgon är det skolval, jag ska stå i den där vallokalen och 1. ge ut valkuvert 2.pricka av alla 6-9or som ska rösta och 3. lägga i kuverten i valurnan. Kul för er att veta! Godnatt och hejdå. Fred ut (mycket coolt)





bilder från knightcat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0