Lista

10 FAVORITER
Färg: Hmm, det beror på vad, har ingen speciell
Mat: Chinafood
Band: Ingen sp, gillar mest artister märkte jag
Film: Valentines day och Twilight Saga
Bok: Hemsökt och Kyssmistag i sjunde kärlekshimlen
Sport: Handboll och fotboll
Årstid: Vår & sommar
Veckodag: Torsdag
Glassmak: Choklad, vad var det för fråga? ;)
Tid på dygnet: Kvällen ofc

8 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Fundersam..
Smak: Ostbågart, höhö..
Kläder: Jeans och vit tröja
Nagellack: Inget
Tid: 20.01
Omgivning: I mitt rum
Irritationsobjekt: att jag inte kan spela gitarr

5 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: No, groose
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nejjdå
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, på gudstjänst för några år sedan X)

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: My bestfriend Anna
Du tycker om: Jag tycker om många personer, någon blir utelämnad om jag börjar rabbla upp dem så struntar i det
Du inte gillar: Våldtäcktsmän och kriminella

2 VAL
Kaffe eller te: Inget, försöker lära mig att dricka te men det är ju äckligt, ska försöka ikväll också, påminn mig, haha
Vår eller höst: Vår, såklart!

1 ÖNSKAN:
Att jag får det jag önskar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0