Stadsvisit

heycuty!

Idag blev det en stadsvisit med vännerna Malin och Amanda, gick och kollade på kläder m.m. i några timmar, gick bland annat till myrorna som jag typ aldrig har vart på och det var så hemskt! Förlåt ni som gillar begagnat, men altså jag fattar inte hur folk kan sätta på sig kläder som vem som helst kan ha haft innan, igrott smuts, det kan var vad som helst som sitter fast i kläderna, förstår bara inte hur man kan sätta på sig något sånt, jag skulle känna mig äcklad och nä, fet diss till begagnat, vintage eller whatever det heter för att få de att låta lyxigare men namnet förändrar inte saken.

I alla fall, jag köpte "tussar" till foundation och, ja det var typ it tror jag. Såg två "måsteha" saker, som jag kanske ska gå kolla med mamma på imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0