Sent

Orkar inte skriva mycket nu, men idag var det skola, hade prov sista lektionen så vi fick sluta efter vi hade gjort det, så jag slutade ett idag! Lyx. haha, sedan cyklade jag tillbaka till skolan vid halv 4 för då skulle jag och min syrra ta "syskonfoto". Sen hem igen, hade träning klockan 8-10, jag vet, det är sent! Men först sprang vi utomhus en timme nästan, en halvmil! Det gick faktiskt bra att springa idag, hittade den perfekta springlåten på mobilen. Sedan efter träningen  var det bara in i duschen, skynda sig som satan för att sedan åka hem. Fast det tog nästan en halvtimme i alla fall at duscha.. Aja nu har jag ätit en skål flingor och nu ska jag gå och lägga mig, gå igenom läxan en sista gång och sedan stiga upp 6 för att göra iordning mig till skolfotot imorgon! KUL-.-' Nu deckar jag snart av trötthet känner jag, godjul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0