Panthomime

helloisan♥

Idag har vart en stressig dag, först skola, jag och några kompisar satt i röstlokalen som sagt, det var ganska tråkigt alla hade typ redan röstat när vi bytte av några andra, men man slapp lektioner i alla fall ! Sedan åkte jag och Becca ner på stan för vi skulle köpa saker till irstalunken på fredag (ett lopp, man ska springa/gå ca 8 km, man får vara utklädd, det har blivit tradition, hehe) Vi ska vara mimare/panthomimer, haha vi kommer bli snyggast! Förra året vann jag och Malin för att vi var ..jadu, bäbisar/änglar. Vi köpte lite saker, fast vi hann inte köpa allt för att jag skulle vara matchvärder för damlaget, kvart över 6, så vi fick lite bråttom. Vi ska åka ner igen imorgon och köpa allt, godis m.m. Det var väl okej på matchen, jag och en till i laget fick i uppg. att moppa planen om det kom svett, blod m.m. men det blev inge blod och därmed inge torka, vi fick platser på första parket, ca en meter från planen, haha. Så nu tittar jag på mimare på google/YouTube och måste plugga till provet som är imorgon, tror inte att det kommer bli så svårt precis, men alltid bra att vara förberred, hehe. Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0