Monday today

hejj♥

Idag har det inte hänt något speciellt precis, vanlig måndag, jag åkte hem till Mathilda en stund och spelade på hennes gitarr, hehe. Den låten jag ska spela i musiken är en svår låt, MVG-låt, och jag kan inte spela gittarr, gittar, gitarr (hur stavas det egentligen?) så jag måste träna extra än på lektionerna. Vi kollade lite på thecomputernerd01 på YouTube också, haha, mycket skratt! Åkte hem och åt mat med mera, sedan var det dags för träning, inte kul träning alls för mig. Jag har tittar på tv när jag kom hem, hade ingen ork till annat, nu ska jag sova, trött, måste fixa outfiten och packa väskan på morgonen imorgon , brukar vara duktig att bestäma och göra det dagen innan, men som sagt hade jag ingen ork, ha det great!



Detta är min och Thildas favoritfestarlåt, haha !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0