Match långt bort

hej ♥

Igår hände inget speciellt, en vanlig skoldag, på kvällen var det fotbollsträning, det gick väldigt dåligt för mig, kan jag bara säga, hehe. Men idag har vi haft studiedag så jag kunde vara uppe ganska länge faktiskt, hehe. Jag såg på Idol och sedan började typ en Insane film, somnade haft innan jag han ta mig upp till min säng och klockan var bara halv 12. Idag sov jag länge, till nästan 11! Trevligt. Jag tog en sväng till macken och köpte matsäck till matchen jag ska på ikväll. Det ligger typ 3 timmar bort, så det är samling om typ 50 minuter, nu ska jag ta det lugnt tills dess, vi kommer komma hem typ 1 inatt, väldigt onödigt att åka ända dit för att spela en match! Men kul ska det bli i alla fall, första seriematchen i handbollen för iår! Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0