Högre än träden når

Hello cute!

Sitter nu och dricker choklad med vispad grädde och tittar runt lite på intranätet. Idag har det inte änt så fasligt mycket, efter skolan åkte jag till trafikskolan och klarade 2 datatester, bara 2 som jag ska klara kvar nu, sedan är det uppkörning, prov och efter det är jag klar! Nyss åkte jag och Ellinore till stallet och tog in några hästar, kom på att jag måste duscha idag också, får väl ta och göra det snart.

Jag har hittat en jättefin tröja (tycker jag) i garderoben som mamma hade på 90-talet, den är batikfärjad och har många färger, lite hippie-stil måste jag nog säga, jag tänkte börja använda den snart, me like!
Imorgon är det torsdag, gud så fort det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0