Prao

hejhej sötisar

Jag känner att det var alderles för länge sen jag bloggade, vart tog helgen vägen? Jag har spelat handbollsmatch och jobbat på Bilia med laget, vad mer? Inget. Idag hade jag första dagen på praoveckan, jag praoar på Saffets alia Affes med Thilda och Becca. Det var kul, orkar inte berätta om alla detaljer, haha. Efter praon så hade jag slutprov på moppen, hade tränat flera timmar i helgen, men vet ni vad jag får, 5 IFRÅN GODKÄNT, av 70 frågor -.-' jag var himla arg efter att jag hade fått veta det, altså. På kvällskvisten åkte jag till Thilda och vi gjorde inget speciellt. Kom hem för ett tag sedan, nu ska jag snart sova, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0