Film!

hey

Jag vet att uppdateringen inte är på topp precis, i fredags var min mamma, min syrra och hennes två kompisar och en mamma till på Ullared och shoppade. Mamma köpte bland annat en jättefin portföljväska till mig, jag älskar den! Det var mysigt hos Thilda, vi tittade på vår favvofilm, haha. ♥ Jag sov hur länge som helst, städade lite. Sedan ringde Anna och ville sova över, mysigt! Vi tittade på film , P.S i love you. Nästa morgon följde vi med syrran till stallet och släppte ut hästarna m.m. Älskar dig Anna! Idag har jag ridit, hehe, roligt. Hästen var ganska vild av sig, ramlade av 2 ggr, hahaha. Nu kom jag på att vi hade avslutning med fotbollen! Jag hade helt glömt bort det! Jag har inte tänkt på det på hela helgen, usch. Jag har typ dåligt samvete för laget. Men nu tittar jag på film, så ska fortsätta med det, sen sova. Imorgon är det skola igen -.-' Jaja, får väl tåla det, får längta till helgen, har några roliga saker inplanerade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0