Skitbra helg!

Förlåt för väldigt kass uppdatering. Men helgen har vart skitbra än så länge. Igår efter träningen åkte jag hem till Anna,hon bakade med några av sina kompisar. Så jag hjälpte till lite, sedan åkte de hem och vi åt mat och hade det trevligt. Fast båda var skittrötta så vi gick och lade oss ganska tidigt. Nästa morgon gick vi upp tidigt, Anna skulle sälja bullarna som hon bakat på torget tror jag, och jag hade träning senare, så vi kunde inte vara längre. Kort visit men det var väldigt länge sedan vi sågs, så det behövdes!  Tränade vid 2 och sedan hem och duscha och efter några timmar var det dags att göra mig iordning till party. När jag var klar åkte jag, träffade Thilda och hennes kompis Michis. Har festat hela kvällen, kom hem nyss, skitkul var det! Hände saker kan jag säga. Haha, nu ska jag väl ta det lugnt och sen sova! Redan söndag imorgon -.-' varför blir texten så konstig ? :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0