Homework

hejhej♥

Idag har det vart lite halvstressigt, först skolan, jag slutade vid 4, åkte hem till Thilda för vi skulle planera gympan, ni förstår i mian ska man ha en "elevledd lektion" så vi ska lämna in en planering imorgon. Ja, sedan hem och skriva rent bokrecensionen som ska vara inlämnad den här veckan också, ich mitt på allt så har jag prov imorgon, så då var man tvungen att träna till det också.. Jaja, nu ska jag ta det lugnt en liten stund sen ska jag väl sova, jag är mycket nervös för att imorgon halv 8 ska jag köra upp på moppen, men det går väl bra, heh..he..he.

 

Och jag är jätteglad för att vi ska flytta till en lägenhet i staden nästa år!!! Det har inte ens byggts än och vi kommer bli de första som bor där, jag nästan längtar. Men inte till att flytta härifrån.. Fast det kommer bli bra.

Ha det bra nu, godnatt typ.

Fan, kom på att jag måste duscha också innan jag går och lägger mig -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0