Grym helg!

Denna helg har vart sjukt rolig. I fredags hade jag girlparty/tjejmys hemma hos mig, väldigt kul. Först hade jag träning så kom hem vid halv 8, och de kom typ precis då, åt pizza och tittade på Idol. Sedan åt vi ton av godis, typ. Tilda hade med sig högtalare och vi dansade och dansade, flera timmar. Blev inte mycket film men några. Vi gick och la oss vid 4 och sen var det någon jobbig typ som hade ställt klockan på halv 10, kul. Gick och tittade på film och åt sen frukost, efter ett tag åkte alla, och då var det dags att åka till nästa ställe, nämligen farmor och farfar. Min kusin Linn skulle också sova över där, vi åt tacos och hade roligt. Somnade vid halv 1, var hur trött som helst, vaknade vid 11. Vid två åkte vi till nästa ställe, nämligen morfar, han fyller år imorgon så vi skulle fira honom, och nu har jag kommit hem. Nu blir det plugga en stoir del av dagen för jag har prov imorgon och har inte hunnit plugga något.. men ha det toppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0