Allt eller inget

hello sweties.
Igår hände inget sp. jag tog mest igen mig efter helgen. Thilda kom över på kvällen och vi pluggade biologi faktiskt! Idag var det skola igen, åkte hem vid tre och klockan 5 var det träning, skitstressigt när det är träning så tidigt på dagen. Fast det är i och för sig bra också för att då får man kvällen ledig, det är extra skönt med tidgt träning på fredagar! I alla fall, så har jag inte gjort speciellt mycket idag heller, vi har typ ingen läxa, jag känner att min elevensval som studiehörna (som är menat för att göra läxor på) är ganska onödigt, och för den delen har man nästan ingen energi kvar i slutet av skoldagen så man får ända inte så mycket gjort, funderar på att byta. I alla fall, så ska jag gå och lägga mig nu, ha det bra!




coola pics från knightcat

Kommentarer
Postat av: Amanda

Taaaack<3

2010-10-05 @ 07:10:14
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0