Eurovision song contest

hejsan!

jag har suttit ooch tittat på Eurovision song contest i 4 timmar nu. Det var jättemånga som var bra faktist men min favorit var: 

   
Serbien
haha, den var lite svängig tyckte jag :)



Moldova
Den här låten är så j*vla skön, haha. Den där trumpeten gör det!


Vinnaren var Tyskland, den var ganska bra men inte bäst. Gud vad det finns mycket olika musik. Men det var mycket dåligt att Sverige inte kom med, det var 10 som kom med och Sverige var nummer 11, det var ju lite surt.

Nu tror jag ska lägga mig i min säng och se på en film, på dagen idag var jag jättetrött men nu börjar jag bli pigg, haha. konsstigt. Men godnatt hoppas ni haft en bra kväll, det har jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0