New York

Hej♥

 

Jag vet inte vad som har hänt med min header, den syns inte? Och igår skrev jag ett inlägg om eurovision song contest men det lades inte upp, vad är det som händer? :O I alla fall, idag vaknade jag ungfär 10 av min väckarklocka, jag gick upp och åt frukost. Några timmar senare gick jag och mamma på morsdagmiddag hos mormor, vi åt mat och pratade, det var kul..

En sak som jag har glömt att berätta är att min moster som bor i Australien är här i Sverige nu :) Hon kom i fredags tror jag, hon var här för kanske 1 månad sen men har rest runt i olika länder och kom tillbaka nu, ja hon reser väldigt mycket. Hon håller på med mycket, hon är författare och har egna företag också, i alla fall; så har jag fyllt år och gissa vad jag fick. Jag fick en såndär klassisk I♥NY-tröja! :) New York är ett av de länder hon vart i och det är en av mina favoritstäder! Jag fick också en NY-nyckelring som det står Emily I♥NY på !och! En NY-väska, men det tar inte slut där, jag fick 100 kronor, en skrivbok, som jag ska skriva i och ett smyckesskrin.  G U D vad glad jag blev altså!

Nu kommer min syrra snart hem från klassresa som hon vart på i Säfsen, ja, kvällen består nog av lite plugg och ta det lugnt. Vi får vi se vad som händer :)

Me in the sun!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0