Rolig dag

Hejsan♥
idag har var en väldigt rolig och flummig dag. Sista lektionen i skolan så typ asgarvade jag hela tiden altså. Sen åkte jag, Rebecca och Malin till Hälla(en av mina kompisar kunde inte följa med). Vi gick lite där, jag köpte en fin klänning på H&M. Vi köpte godis och chips på Maxi, och det var ju inte lite precis.. Det kostade 150 kronor! Sen åkte vi hem till Malin och lite senare beställde vi pizza från birren, haha. Så vi åt pizza och drack Cola på hennes altan. Efter det blev det ju inte lite flumm. Vi skrattade så vill höll på att dö. Det blev mycket vackra foton också. Nu har vi bytt om till pyamas, haha. Vi tittar på något program på Disney Chanel som de ville se. Sen ska vi äta väldigt mycket godis och titta på väldigt många filmer.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0