Summer´s comming

Hej♥

Idag åkte vi till konserthuset och såg på låtskrivarfestivalen med skolan, det var ju ganska bra, för vi slapp ju lektioner, haha, nej men vissa var bra, det var typ åttor och nior som hade skrivit egna låtar. En för varge skola, det var typ 8 stycken med. Men en sak jag påmindes om var att man ska vara som man är, på vår skola ser typ alla likadana ut, det finns typ nästan inga fjortisar, bara typ söta tjejer med plattat hår och killar med vax i håret och märkesskor. Det finns typ inga emon eller punkare. Man har typ en press på sig att platta håret eller så måste man sätta upp det så att man inte ser att det inte är platt..

Det är skolavslutning om ungefår 2 veckor, gud vad jag längtar! Jag fick en jättefin klänning av mamma som födelsedagspresent från bikbok,som jag ska ha på avslutningen den är blåprickig och är tight, den är jättefin i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för skor än, tänkte kolla lite på nelly.com nu. Jag vet inte heller vad jag ska ha för övertröja, jag tror jag ska ha en midjetröja med långa ärmar. Håret, sminket, allt måste var perfekt! :) 

Tänkte att ni behövde lite bra musik så här har ni:
 


Afasi och Filthy feat. Snook - 1990 Nånting


Salem Al Fakir - 4 O´Clock

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0