an ordinary day in life

Hej sötisar♥

Haha, det är typ mitt ord, sötisar, jag säger det hela tiden:) I alla fall, idag var det en vanlig tisdagsskoldag. Jag slutade halv 4, för jag hade elevens val; studiehörna. Då pluggar man läxor bara, inte så kul. För det första har man ingen energi kvar, för det är sista lektionen och man åt lunch för flera timmar sen, då får man inget gjort. För det andra så sitter man med flummiga kompisar som gör att man inte pluggar ett dugg. För det tredje har man typ 20 läxor man måste göra, och då blir man bara stressad. De skulle bara mycket bättre om det fanns något som hette plugga hemma som elevens val, för skulle man kunna ta något och äta så man får lite energi och sen plugga, för då skulle man få mycket mer gjort! Det var precis vad jag gjorde när jag kom hem idag efter skolan efter det inte så värda elevens val. Jag tog något att äta sen satte jag mig att plugga till provet vi har imorgon. Men nu har jag tagit en paus på några timmar, haha. Om jag hinner idag, det tror jag inte jag gör, så ska jag försöka göra en ny header. jag känner att den jag har nu börjar bli lite gammal. Nu ska sommarn in! Kvällen kommer nog mestadels bestå av plugg. Det blir inte så kul, men måste väl..
Haha, jag och Ellinore, vi hoppade från lekstugetaget någon gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0