Friday with friends

Hejsan♥

 

Jag är hemma på håltimme, detta är så j*vla onödigt för nu har jag hål i en timme, sen måste man tillbaka till elendet kallat skolan och ha en lektion som är !35! minuter lång. Det är så onödigt bara, om jag inte skulle haft den sista lektionen så skulle jag slutat 12.15, men nej, nu ska vi gå till 2. Och vi har dessutom prov nästa lektion..

Imorgon är det fredag, jag längtar. Jag och tre andra vänner ska då ha typ filmkväll hos en av vännerna. Det kommer bli världens myys. Först åker vi hem till henne efter skolan, sen åker vi till Hälla och typ shoppar lite och köper lite gott till kvällen. Sen på kvällen ska vi åka till birren och köpa något ätbart och antingen äta där eller ta hem, sen ska jag ta med typ 10 filmer, haha av våra typ över hundra som vårat hus äger :) haha, sen blir det chocka godis och kolla film, resten av kvällen.  


Jag!
 
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Thilda<3

håller med, så jävla onödigt!<3

2010-05-27 @ 16:51:08
Postat av: mamsi

Gosegris, vad vacker du är!

2010-05-27 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0