a good night kiss

Hejsan♥

Idag har jag inte gjort mycket, jag slutade som sagt i tidigare inlägg klockan ett, då cyklade jag hem och började starta bloggen lite. Sen sat jag vid bärbara datorn och tvn i flera timmar, och när jag tittar ut ser jag solsken, bravo Emelie! Sen var det dags för träning, idag var jag tvungen att cykla, jag bytte om och så, tidsoptimist som jag är så är jag som vanligt försenad, kan inte komma på någon gång jag vart i tid. I alla fall, jag cyklade iväg, tränade, det var kul idag, vi spelade mycket match på fotbollsträningen.  Jag cyklade hem med Amanda, och när jag kom hem hoppade jag in i duschen. Vet ni att jag lyssnar på musik när jag duschar, just idag lyssnade jag på:

Knock you cown- keri Hilson feat. kanye

men jag lyssnade såklart på den flera gånger, herregud, jag kan inte duscha snabbt. Iallafall, sen när jag kommit ut därifrån, så bestämade jag mig för att göra pannkakor, Det blev 2 stycken, haha. Och lite mjöliga och så, men de blev endå världens godaste! Så nu sitter jag här, och måste igentligen plugga, för jag har två prov denna vecka, men måste göra lite "sysslor" först. (sysslor= kolla FB, borsta tänderna, lyssna på musik, hehe)

Men jag hör av mig imorgon också, sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0