L O V E teneriffa

Hej.

Jag kom hem från träningen för ca 2 timmar sen, det var kul, fotboll utomhus. :)
Gud vad jag har mkt att berätta, det var jättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättejättekul i Teneriffa.
Jag längtar redan tillbaka, det var så härligt, jag badade i havet och poolen. Jag shoppade; en jättefin tjocktröja,randig med typ sjötema 19euro=ca200:-, en fejkad ipod undrar om den funkar. Har inte kollat så mycket på den, jag har inte laddat in musik X) 26euro. En jättefin klocka, på flygplansen, brun 12euro. racket, hihi. 4euro. tror det var allt.

Vi gick på resturang varge kväll och det var så himmla mysigt, love it. 
Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer idag, men fortsätter imorgon.. 

Kommentarer
Postat av: mamsi

javisst hade vi det mysigt, gumman. Jag längtar också tillbaka till värmen.

2010-03-30 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0