dagen :)

TjenareTjenare.
Jag kom hem från stan för en liten stund sen,
försökte plugga lite men det gick inte bra så nu sitter jag här, hihi.
Det var kul idag, vi hemifrån dit ca 11, sen gick vi där och tittade i ca 5.5 timmar! :)
Vi åt på Gränden, bakad potatis med skagen :P smaskens.
Sen innan vi åkte hem gick vi till McDonalds och åt glass.
jag köpte inget idag (!) men jag tänkte köpa världens finaste stråhatt, men jag väntade med det, så gick vi vidare till andra affärer och när jag kom tillbaka så var den SLUT! Jag blev ledsen..
Anna köpte världens finaste väska på Lindex, underkläder och en blommig kjol :)

Ikväll ska jag träna igen, det känns inte så värt när vi bara är ca 8 stycken på träningen..


Kommentarer
Postat av: melina

Frågestund i min blogg :)

2010-03-04 @ 13:44:33
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0