3 Dagar till Teneriffa!!!!!

Shaa.
Kom hem från matchen för ett tag sen, vi utklassade dem med 27-9 :D
Jag gjorde inget mål :/ sköt utanför målet 2 ggr!!
Fast det gick ändå ganska bra.
Jag gick upp klockan 8 tror jag, åt frukost, gjorde iordning mig m.m.
Sen åkte vi, vi värmde upp och så där, sen började matchen..
Först spelade jag (för er som kan handboll) kant, sen spelade jag 3:a i försvaret och vänster9:a i anfall.
Jag gjorde 2 genombrott men jag har typ glömt bort hur man skjuter, haha..
Jag typ släpper bollen för tidigt eller ngt..

Sen efter matchen duschade jag där, sen åkte vi till Nisses och kollade på tavlor, vi skulle nämligen ha en till köket, men hittade ingen.
Vi åkte vidare till Ikea och där hittade vi en fin tavla, det skulle föreställa höstlöv, mycket vackert.
Vi köpte också en "tvålhållare".
Och sen kom jag med den brillianta idén att skaffa en ordentlig garderob i hallen och ta bort allt annat, ja..

Så vi kollade på garderpber och hittade en mycket fin, så ja, hihi ville bara säga det! ;)
Ikväll ska vi köpa Spicy Hot, love it. Sen är det väl melodifestivalen också :
Gud vad jag längtar till Teneriffa!! Det är bara ca 3 dagar kvar tills vi åker, jag ska börja packa idag tror jag *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0