16.43

hejhej.


Fortsättningen på teneriffauppdateringen:
Det var typ 25 grader varge dag och det var så himmla härligt.
Poolen var ganska stor, jag badade mycket.
Och solade jättemycket, redan efter typ 3dagar var jag bränd x)
Solen är mycket starkade där än i sverige på sommaren.
Jag läste bok och tidning.
Ja, det var helt enkelt underbart! :)

Bilderna från Teneriffa kommer senare..

Idag har jag vart i skolan, som vanligt :/ Slutade halv 4
Ikväll är de träning (handboll).

Jag tror inte det har hänt så mycket speciellt under den tiden jag vart hemma.
Bara gått i skolan tror jag ;)

Me, lockigt hår. som ni ser så har typ all min färg från Teneriffa flagnat bort :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0