040310

Hej blogreaders.
Uppdateringen är kanske inte den bästa..

Idag har jag vart på badhuset, mycket kul.
Jag och min syster åkte dit ca 11, Sen åkte vi hem klockan 4 ungefär! :)
Det var typ inge folk där :S jag trodde det skulle vara ganska mycket.
Efter ett tag ville vi äta, vi tog med oss egen matsäck ;)
Vi badade mer och sen var det dags att duscha och byta om, då visade det sig att jag hade glömt att packa ner shampo och balsam!! panik. Min frisör har sagt att jag måste ha balsam när jag duschar, okej, nu låter jag som värsta snobben men ja ;)
Sen blev vi hämtade av mamma, och sen åt vi middag hos mormor och Lasse, Lax och potatis! gud så gott
Så nu sitter jag här med stripigt hår och mätt mage, haha.

Ikväll ska jag sova hos mormor och Lasse så det här är nog The one and only uppdatering idag..
Imorgon tror jag bara jag ska ta det lugnt, göra läxa, kolla lite med packningen imorgon.
Så hade en bra kväll :* 

Kommentarer
Postat av: lopin

fin blogg:):)

2010-03-04 @ 22:24:13
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: jennifer

frågestund i bloggen nu, gå gärna in och fråga nått;)

2010-03-05 @ 18:09:32
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0