Bra timing!

Tjenare♥

Så har man knäna förstörda lagom till avslutningen, tack för det :( Idag hade vi brännbollsturnering i skolan,då var det en kille som skulle springa om mig och han typ sätter fötterna fram för mig så jag ramlar, skrapar upp knäna och börjar blöda. Vi förlorade matchen på grund av det. Direkt när jag kom hem så tog jag alsolsprit och torkade typ rent och så. Lyckat säger jag bara.

Idag plockade vi också ut skåpen, jag kastade typ häften av allt skit som jag hade där. Nu sitter jag här och lyssnar på msik typ. Ikväll ska jag som sagt servera på balen, jag är jättenervös, man ska gå på rätt sida om personen mans ska servera och man ska plocka alla tallrikar sådär proffsigt som servitriser gör. Hoppas jag inte tappar något bara!


Min nya tröja, inköpt igår

Mina nya skor till avslutningen, inköpta igår

Mina såriga knän :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0