Hittat avslutningsskor

Hejsan♥

Idag gick jag upp ungefär klockan halv 7, åt frukost, gjorde iordning mig. Idag skulle det vara stadsvandring i stan, bussen skulle gå från skolan kvart i 9. Man skulle få massor av frågor, de var inte så svårt precis. Vi slutade 10! Då gick jag och 3 kompisar på staden i några timmar, sen var det dags för lunch. Det var tänkt att vi skulle gå på Vivaldi, men det var så himla mycket folk där så vi gick till SubWay istället. Jag köpte en jättefin tröja från H&M för 149:-, dessutom köpte jag ett par jättefina vita skor från skopunkten som jag ska ha på avslutningen! De kostade först 299, men nedsatta till 200 och två kompisar köpte också skor (och det är ju ta 3 betala för 2 där) så det blev ännu biligare :) 
 
Vi åkte hem ungefär halv 3 tror jag, när jag kom hem typ tittade jag på tv m.m. Och då vandrade tiden iväg, hehe. Jag kan verkligen inte förstå att vi har sommarlov om 2 dagar! Och imorgon ska jag servera på niornas bal, jag är ganska nervös..
Imorgon börjar jag vanlig tid, vi ska städa ur skåpen och ha en brännbollsturening typ. Ha det bra!

Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0