Lite låtar

Hej

Jag har slutat!!! Helt otroligt, jag slutade typ 24 över 12 och bussen hem gick 25 över, så jag typ rusha till mitt skåp och slängde in allt, tog min väska och jeansjacka, sen sprang jag hela vägen till busshållplatserna. Och jag hann med bussen, det är typ ett mirakel.

Om typ en och en halv timme ska jag cykla tillbaka och ta stadsbussen in till stan, där ska jag träffa mamma och köpa avslutningsskor och en avslutningsövertröja. Ikväll ska jag på träning, om jag hinner, det beror på hur lång tid det tar att inhandla skorna. Men jag måste hina tycker jag, för att efter träningen ikväll så är det ett litet uppehåll. 
Ni får ha det så roligt, hehe!

En bra låt, dock på danska

Rasmus Seebach - Natteravn

En till bra, hehe.

 
David Guetta feat.  Kid Cudi - Memories



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0