Fotbollscup imorgon!

Hej♥

Idag vaknade jag halv 12, herregud! Jag gick upp och åt typ brunch med pannkaka, mina godaste, hehe. Sen gick jag och duschade för jag kände mig inte precis som den fräshaste i världen, för jag hade ju inte duschat efter triathlon dagen före.. Efter det gick jag ut och solade lite, det var också menat att jag skulle läsa min bok men det blev ju inget av med det. Är jag den enda som inte kan läsa medan jag solar? man måste hålla boken/tidningen på ett speciellt sätt så man täcker solen, och så flyttar sig solen och, nej, det går helt enkelt inte. I alla fall efter ett tag var det dags att göra sig iordning till träning, det var kul på den. Sen hem och duscha, mamma hade köpt pizza till kvällsmat. Mycket gott. Sen såg jag på talang finalen, hehe. Nu tittar jag på en film.

Imorgon måste jag gå upp typ halv 7, eller tidigare. För jag ska på en endagscup med fotbollen imorgon, saffets cup :) Så jag ska titta klart på den och sedan gå och lägga mig. Kommer inte kunna uppdatera så bra imorgon tror jag, men ha det bra!

Bild från Teneriffa, längtar tillbaka! Har tappat bort de där brillorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0