Dagen!

Herregud! var ska jag börja? Det har hänt så himmla mycket idag och igår altså.. Igår såg vi som sagt på Sex and the city 2, den var skitbra, den var nog till och med bättre än 1:an. Ja, jag vet att den har fått jättdåliga recensioner och så men jag tyckte den var skitbra i alla fall! Sen gick vi hem till Gunilla igen och bäddade och så, sen och gick vi och lade oss ganska tidigt. Sen gick vi upp nästa morgon och åt frukost och gjorde iordning oss. Sen började vi gå mot Centralen där vår buss skulle gå ifrån. Vi åkte bussen och sen blev jag upphämtad på macken och skjutsad hem då bytte jag om till idrottskläder. För i skolan skulle det vara Triathlon. Och jag skulle visst vara med i tävlingsgruppen. Det gick ju sådär.. Jag sprang med en kompis och då fick hon typ jättemycket håll så vi fick typ gå, det gick inte så snabbt iaf. När vi kom i mål så önskade jag att jag hade tagit med mig bikini. Men sen cyklade vi vidare till Pizza Hut, där var det typ 5 andra personer, vi åt buffé. Jag orkade inte så mycket och man känner mig väldigt onyttig, hehe. Sen efter cyklade jag, Mathilda och Malin tillsammans hem. Jag och Mathilda åkte hem till henne och vi skulle typ epilera mina ben, det är som typ jättemånga pincetter som drar upp håret på benen istället för att raka menar jag, men när jag skulle göra det så gjorde det så ont så jag stod inte ut.. Det gick inte så bra. Sen åkte vi hem till mig och typ åkte lite moppe och så, sen började vi titta på Scary Movie 4 hemma hos mig, jag hatar de där filmerna men Mathilda ville se på den så jag fick väl helt enkelt stå ut. Sen var det dags att cykla till Öppet Hus i skolan, Jag, Mathilda, Malin, Rebecca och några fler skulle baka kanelbullar i hemkunskapen och sälja. Det var inte så bra, för vi skulle vara där hela kvällen och jag trodde man skulle få någon paus ibland, men nej, man skulle stå där hela kvällen och baka.. Det blev jättemånga. Sen skulle det vara någon slags uppvisning i gympasalen, det var ganska bra.. Sen cyklade jag och Mathilda hem till mig och såg klart på filmen och började titta på en till, men sen skulle hon åka hem.

Nu sitter jag och syrran och tittar på en film. Vi är ju lediga imorgon för att vi skulle vara på öppet hus, har inte riktigt bestämt något än, får se vad som händer. Ha det bra!

Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0