Dagar som går..

Hej♥
Känner verkligen att jag inte hunnit blogga på senaste tiden.  Så nu ska jag göra det. Igår var jag med Anna och typ gjorde rent hennes båt, sen bestämde vi att hon skulle sova hos mig på kvällen. Men jag skulle först på tränig. Så vi bestämde att jag skulle möta henne på cykel efter fotbollsträningen. Träningen var kul. Vi hade ett lite udda samtalsämne där, haha. Efter träningen mötte jag Anna och vi cyklade hem till mig. Vi typ hoppade studsmatta m.m. Vi tittade också på en film; Dumpa honom, jag älskar den filmen! Sen gick vi och lade oss. Nästa dag vaknade vi typ halv 12 :O Jag har verkligen fått för sena vanor på sommarlovet. Då tänkte vi först åka till Lögarängsbadet för att det var fint väder. Men vi bestämde sedan att vi skulle ha picnik på Ullviliden. Det var mysigt. Vi kickade lite boll och solade lite. Sen cyklade vi hem typ halv 5 ungefär.  P.S inkludera min syrra Ellinore i detta, för hon skulle tydligen också följa med. När vi kom hem kom vi på att Anna kunde sova hemma hos mig en natt till (eller tvärtom) men vi skulle tydligen vara här igen för att Anna inte tycker att det finns något att göra hemma hos henne.. Jag och Anna tittade på någon film och sedan cyklade vi hem till henne för att hon skulle hämta lite kläder m.m. Sen kom vi tillbaka hem ungefär klockan 20. Nu har vi typ sminkning här, haha,Anna sminkade mig, jag sminkade Ellinore och Ellinore sminkar Anna nu.Vi ska väl titta på någon film och sen ska vi tydligen sova ute på studsmatan inatt.. :S Vi får se hur det blir med det, hehe. Imorgon ska vi nog åka till Lögarängen istället. Ha det bra!


Anna och jag!




haha!

Hihi, sminkning pågår..

Mycket vacker!

Hihi, jag

Haha, smygreklam för McDonalds, Anna sminkade mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0