20.06.10

Hej♥

Idag vaknade jag klockan 1, jag fattar inte hur jag kan vakna så himla sent. Fast i och för sig så somnade jag runt 3 tror jag.. När jag vaknade typ duschade jag med mera. Sen var det dags för match mot Västanfors, hemmamatch. Det gick så j*vla dåligt på den så jag vet inte vad! Vi förlorade med typ 8-1 om inte med mer. Det var inte kul precis, och före matchen sa tränarna att vi hade den största chansen att vinna. Jag tror det var därför vi tog förgivet att vi skulle vinna och då kämpade vi inte. Nej usch vad dåligt det gick.

Nu ska jag försöka titta på Bella och Tyra show på någon hemsida men det varkar inte funka, det bara hackar. Vad arg jag blir. Imorgon ska jag vara med min bästa vän Anna och typ göra rent hennes båt.. Hihi.
Men ni får ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0