00.46

Hejsan♥

Har haft jätteroligt hos farmor och farfar, igår åkte vi till Max och åt, sen åkte vi hem och hade kul, vi gjorde frisyrer på varandra, typ, och sen tittade vi på film, men utan ljud, haha.. Sen somnade vi ganska tidigt. Nästa morgon vaknade vi ungefär klockan halv 11, vi åt frukost och så. Sedan kom min bror Liam klockan 2 typ. Först var han blyg, men sen började han busa. Han är så himla söt!!! Efter några timmar kom mamma och hämtade mig och Ellinore. Då var det direkt hem och byta om till träningskläder och åka på handbollsträning utomhus för vi ska träna för utomhuscupen som är om typ 3 veckor. Det var jättelänge sen jag tränade handboll och det var jättekul, efter träningen grillade vi hamburgare. Det var gott. Sen kom jag hem typ halv tio och då hoppade jag och min syrra lite studsmatta, och sedan duchade jag. Och nu sitter vi och tittar på film, sen ska jag väl gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0