Summerbrake

Hejsan :)
Dagen har vart super .  Jag vaknade runt 12 ,  då gick jag ut och solade i några timmar och läste faktiskt lite i min bok ,  Hemsökt nr2 i serien .  Efter några timmar åkte jag iväg på handbollsträning ,  den var mycket kul ,  jag hade glömt bort hur kul det var med handboll. .  Efter den åkte jag direkt till fotbollsträning ,  den var också rolig .  Sen kom jag hem och duschade m.m .  Nu sitter jag här. . Ska väl titta på en film eller nåt snart med syrran.

Jag märkte att den där Ballerina Kladdkaka är jättegod om man doppar dem i mjölk ,  förut har jag tyckt att de har vart sådär ,  nästan lite för stark smak men nu när jag doppade dem blev de jättegoda ju! Lite allmänt fakta bara. .
Nu kommer lite bilder på min söte bror bl.a. ,  från igår. .




Min *host* enormt vackra syrra! haha
Kusinen Linn :)




Jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Snälla, ta bort bilden på mig !

Ser ju askonstig ut.

2010-06-18 @ 13:04:57
URL: http://namnetblevlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0