Dyrt klädinköp

Hej♥

 

Idag har jag och mamma haft en liten mor-och-dotter-dag, mycket trevligt. Vi åkte till staden och shoppade i ca 2 timmar. Efter det åt vi på Café Gränden, jag tog en hamburgare och blev jättemätt. Jag fick 2 böcker till lite sommarläsning, båda från Hemsökt-serien av Meg Cabot. Mamma betalade också halva priset på en jättejättefin tunika som jag kände att jag var tvungen att ha, den kostade 349:- från Indiska, inte så billigt precis, men jag kände mig tvungen, tack för det mamma!

Efter det åkte vi till typ coop och handlade lite, köpte jordgubbar som jag har typ blivit galen i, när vi kom hem så fick vi för oss att vi skulle städa ur våra garderober lite, jag slängde mycket kan jag säga. Man har såå mycket kläder i garderoben men man använder typ hälften av det. Nu sitter jag i soffan och tittar på VM, England-USA. Ha en bra kväll!

Min inte så billiga, men väldigt fina tunika (ursäkta bildkvalitén)


mina nya böcker


Kommentarer
Postat av: mamsi

Tack för en jättemysig dag, gumman :))

2010-06-13 @ 16:35:33
URL: http://flickali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0