I ♥ my life

Hej♥

Vi vann matchen igår! Jag blev typ överlycklig. Försat gjorde vi ett mål efter ca 1 minut, sen gjorde de två mål, och sedan fick vi straff då blev det mål. Sen fick vi frispark och det blev mål!!! Gud vad bra. Sedan efter skulle vi ta foto till VLT, vet inte varför, vet inte om det blev så lyckat på mig, haha.

Idag hade vi, som kanske ska servera på niornas bal, en slags genomgång om hur man ska göra. För det är åttor som ska göra det, jag har anmält mig dit. Det verkar ganska svår att stapla tallrikar m.m. Men jag tror jag ska göra det i alla fall. Det kommer nog bli kul.

Direkt när jag kom hem körde jag lite moppe, hihi. Jag kör snabbare och snabbare för varge dag, behöver bara ett moppekörkort innan jag kan börja köra den på riktigt.

Asså vi har typ inga läxor mer innan sommarlovet! Jag är mycket lycklig. Idag kom jag och mina kompisar på att det är sommarlov nästa vecka. Jag längtar!

Hittade en väldigt bra låt idag! enjoy


Florence + The machine - Dog days are over

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0