Sjunde juni tvåtusentio

Hej♥

Idag köpte jag ett par jättefina solglasögon i Ray ban-model för 89 på Newyorker , och jag fick av mamma, en jättefin kavaj som jag ska ha på avslutningen, havkla priset: 249:- från BikBok. Tyvärr blev det inga skor, jag vet inte vad jag ska ha än.. Nu ska jag typ titta på en film och sen ska jag sova, imorgon har vi någon slags stadsvandring i stan, vet knte riktigt vad vi ska göra. Vi börjar typ 8.40 och slutar 12, efter ska jag och några kompisar gå på stan och shoppa lite, då kanske jag hittar några skor, eller så får jag ha några vi har hemma, det ska i alla fall vara klackar!

Typ godnatt eller godkväll :)

Haha, jag, Ellinore och malin påväg till Gröna Lund för X-antal år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0