Glass med jordgubbar!

Tjena

Idag vaknade jag som sagt 1, fattar inte hur jag lyckades, då åt jag frukost och duschade m.m. Då vandrade tiden och det blev inte så mycket tid kvar av dagen tills det var dags för träning. Jag cyklade iväg dit och det var ganska kul, vi hade mycket styrka och konditionsträning idag. Nu har jag duchat och så, nu ska jag och mamma se på filmen Hitch och sen ska jag väl gå och lägga mig.. Vi får väl se hur det går efter hur länge jag sov idag, menar jag. Imorgon ska jag sova hos min farmor och farfar med min kusin Linn, det bli kul :)




Just nu äter jag:

glass och jordgubbar, det är väldigt gott kan jag säja!


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0