Eclipse ikväll

Att ta en joggingtur tidigt på morgon är det sämsta jag gjort! När jag hade sprungit ungefär 2 km var det totalslut på energin. Jag fick typ gå-springa resten. Så jag uppmanar er att inte göra det, jag vet, jag vet, dem säger ju att det ger så mycket mer av att träna på morgonen än på kvällen, men en sak jag glömde var att äta innan, haha. Så ät frukost före i sånna fall!

Vet ni vad jag ska göra ikväll? Jag ska gå på premiären av Eclipse, the twilight saga! Jag är lycklig.
Och om en vecka ska jag på handbollscup i 6 dagar, partillecup! hihi, nu är det mycket på G, det gillar vi!
Den här låten har jag tyckt varit bra sen typ mars! Men problemet är att jag har inte hittat vad den heter, haha! Men äntligen har ett mysterie fått sin ende.
Jag presenterar stolt:  Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

Kommentarer
Postat av: amanda ☀

sv: okej, nu blir ja riktigt sugen på att se den! haha ;)

2010-06-30 @ 21:59:56
URL: http://amandaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0