Åker bort över midsommar

hejsan
Igår skulle vi som sagt sova på studsmattan, vi släpade ut täcken, kuddar, sovsäckar, filtar.. Och efter att vi hade försökt sova i ungefär 20 minuter gav vi upp. Vi gick in och lade oss och somnade typ direkt! Klockan var typ 4 då.. Sen närsta morgon vaknade man som ett vrak, sovit skitlite.. Vi skulle åka till Lögarängen hade vi bestämt. Ungefär klockan 1 kom vi dit. Vi lade oss där ungeför vi badhuset, ni vet, utanför där. Vi solade mycket, solen stekte väldigt mycket. Efter några timmar med glass och bad åkte vi hem. Jag hade träning men jag trodde inte jag skulle komma hem i tid för den så jag fick lov att hoppa över den.
Nu har Anna och jag bestämt att jag ska följa med henne till hennes stuga över midsommarhelgen, vi åker imorgonkväll och då har jag match! Så då måste jag nog hoppa över den också, detta känns inte bra.. Men det kommer bli skitkul i alla fall. Jag kommer hem på söndag. Nu har Ellinore kompisar hemma i trädgården, haha, jag ska kanske titta på en film i min ensamhet (haha) och sen måste jag sova.
Ha det bra och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0