Update!

Hej♥

Idag åkte jag och min syrra till staden och skulle shoppa och Ellinore skulle hyra några böcker på bilblioteket. Vi gick upp typ 11 och jag skulle duscha, bussen gick kvart i 12.. det vara bara att skynda sig, hehe. Hann varken blåsa håret eller äta frukost. Så fick cykla iväg till busshållplatsen med blött hår och tom mage. När vi kom till stan gick vi till McDonalds och jag köpte en cheaseburgare och en liten dricka. Bra frukost. Vi kollade lite i affärer och köpte lite saker, sedan efter några timmar skulle vi ta bussen hem 15.nånting. Sa Ellinore som så stolt hade lärt sig hur mna läser av busstidtabeller, haha. Efter en kvarts väntan på bussen inser hon att bussen inte alls går den tiden, kul. Då gick vi till McDonals igen och köpte typ lilla menyn (nyttigt..) och väntade på nästa buss som skulle gå 16.20, men då missar vi den ! Haha. Då fick vi vänta ännu längre. Då fick vi ta den ännu senare bussen och så kom vi äntligen hem.


Dagens köp:


Pärlhalsband, Glitter ,ca 70:- loveit!

Flätskärp, GinaTricot, 129:- LoveItTo!

Sånt man inte visar upp, haha. LipGloss H&M 20:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0