Oskar Linnros♥

♥Hej♥

Idag har jag, min syrra och min mamma vart på stan och shoppat lite, roligt. Sov bara till knappt 11 idag faktiskt, haha. Jag brukar sova till 12 :) Känner att jag vill vrida tillbaka dygnat lite. I alla fall; jag hade tittat ut en jättefin ring som jag ville köpa på H&M, men sen när jag kom dit så var hittade jag den inte :( Så det blev inget köp av ring today.. Vi åt på Jensens, det är så himla gott där, inte så dyrt heller !

Vet ni vad jag köpte? Jag köpte Oskar Linnros nya skiva! "Vilja bli" heter den, lyssnar på den nu, den är bra! 179 spänn på någon skivaffär, fattar inte hur de kan vara så himla dyra, men jag ville verkligen ha den, hihi..


Hans albumtrailer, inte för att jag vet vad det är men, haha, här har ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0