Dagens händelser

Hejsan :)

Idag vaknade jag 12! Herregud altså! Då åt jag frukost m.m. Sen tog jag det lugnt, på kvällen så cyklade jag och Ellinore till Hälla en sväng och shoppade lite, jag köpte en ögonbrynspenna på H&M som jag nu inser är en aning för mörk. Jag köpte också en rosa BH på rea för 90 spänn ! Jag köpte också ett par jättefina solbrillor från Lindex för 80:- tror jag, leoparmönstrade rayban-modell, har letat efter sånna skitlänge! Och vet ni vad som hände; vi hade vart på IKEA för Ellinore skulle köpa en födelsedagspresent åt mamma, så då cyklade vi den lilla biten till Hälla shopping för att cyklarna skulle stå där när vi cyklade hem sen, i alla fall, Då går vi in i affärer och kollar lite och jag upptäcker till min fasa att min påse från Lindex är borta! Jag fick panik! Började typ gråta, sprang runt överallt där vi hade vart och sedan hittar jag den - som tur var - i min cykelkorg, haha. Då kunde jag andas igen.. Gud vad lättad jag blev altså ! Efter ett tag cyklade vi hem och åt mat, kyklingsallad, det var jäättegott. Vi har tittat på film och nu ska jag nog snart gå och läsa i min säng, godnatt!
Imorgon ska jag antingen åka och bada med mamma och syrran eller vara med några kompisar, vi får se

Puss !

Frisyren som mamma gjorde på mig, med hjälp av VeckoRevyn, syns inte så bra, ursäkte bilkvalitén.

Jag!


Kommentarer
Postat av: Angelique

Sv: Tack :)

2010-07-16 @ 00:45:09
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0