LoveSummer

Hej !

Idag åkte jag och badade med familjen på sundängen, det var 24grader i vattnet. Jesus.. vi badade typ helatiden och Ellinore och hennes kompis drog av mig min bikiniöverdel :( Tur att jag var i vattnet i alla fall. Annars skulle.., nej jag vill inte tänka så långt.. Sen gick mina alderles nya solglasögon sönder, gissa hur ledsen jag blev! Inköpta igår lixom. Men nu ska jag få ett par likadana sånna imorgon tror jag, hoppas jag. Ellinore och jag simmade över till andra sidan av sjön, gissa om jag var trött sen. De tog typ 8 minuter att simma över.

Nu har vi haft någon slags grillmiddag här med några gäster, snart blir det efterrätt!
Ha en bra kväll !

Otfiten just nu, haha, det syns väldigt bra! så fick ni se mitt otroligt ostädade rum också..

Blusen jag köpte i Tuna Park och shorts från H&M

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt snygg outfit! :)

2010-07-19 @ 00:27:54
URL: http://eemilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0