Otur

Hejsan !

Jag har typ haft världens otursdag/kväll idag, jag hade satt på mig mina nya byxor för jag och syrran skulle cykla till macken och köpa lite chips, vi fick jordgubbar från mormor (de var jättegoda) och gissa vad jag gör; jag ska stoppa in dem i kylskåpet och typ tappar skålen på något sätt så en stór del av jordgubbarna åker ut på mina byxor och sedan lagnar på marken, kul ! Jag fick typ panik, sprang och försökte torka bort det och som tur var gick det bort, men då fick jag inte ha på dem till macken :/ Denna lilla fördröjning gjorde att vi kom fram en kvart före den stängde.. Jag köpte en chipspåse och en cola, åkte in på skolan och åkte runt lite. Sen cyklade vi hem, började titta på en film, män som hatar kvinnor. Och vi tittade också på yesman, skitrolig film ! Och för en stund sedan märkte jag att jag legat på en chokladbit, roligare ! Nu blev byxorna smutsiga ytterligare en gång, som tur var gick det också bort ;) Min slutsats för detta inlägg är att Gud inte gillar mina nya haremsbyxor :(

 

Godnatt♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0