Nyinköpt parfym

Hej♥


Igår hände det inte så mycket, Anna kom hem till mig en stund och vi tittade lite på fredagen den trettonde, typ alla dog, hehe. Idag tog jag bussen till Hälla sen mötte jag mamma där och vi kollade lite i affärer, ringen som jag så gjärna vill ha från H&M verkar ha gömt sig, jag hittar den inte någonstans.. Jag hade tittat ut en parfym sen tidigare som jag kanske skulle köpa.

Jag och mamma gick och åt på IKEA av alla ställen och jag fattar inte hur det kan vara så billigt där, det kostade typ 140spänn för allt.. Och det var jättegott och man blev jättemätt också, jag tog en ceasarsallad (stavv?)  och dessutom var det fri påfyllning på drickan, fattar inte hur det går ihop !

Sedan gick vi tillbaka tilll Kicks och jag och mamma köpte parfymen tillsammans, för hon tyckte tydligen också att det luktade gott, så vi ska dela på den. Hehe, undrar vem som tar den, om inte moi . Den heter Puma Animagical woman och luktar mycket, mycket gott. Det är typ min dag so far !

Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: AmalieAngela

Utrolig fint skrevet & fin blogg :p

2010-07-27 @ 10:12:18
URL: http://amalieangela.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0