Femte juli tvåtusentio

Tjena♥

Idag var det tänkt att jag, min syrra, min mormor och hennes man,Lasse, skulle åka till ett bad och vi skulle bada och ha det bra, men när jag vaknade berättade mormor att Lasse hade åkt in till Akuten på natten för att han hade ont i bröstet, så det blir inte bra :( :( Och imorgon åker jag ju till Göteborg och ska spel handbollscup.. Men jag tror, jag är nästan säker på att han kommer bli bra igen, hoppas det!! Han kommer bli bra!  Idag ska jag bara vara hemma och vänta tills mammma och min moster kommer hem, de har vart i någon stad, haha, och övernattat på hotell, men nu skulle de åka hem direkt, sen ska vi nog åka till och hälsa på honom för nu kan vi inte göra det för mormor och Lasses bil är vid akuten. Ikväll har jag den sista träningen före cupen, det blir kul.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0